Monday, November 5, 2007

The 56th day without her

wake up early in the morning for play basketball at TAR College. am i enjoy this match? maybe i am not a good player. missed many shoot.. wuwu~.~ came back home, tired like hell. tonight my mum and dad going out for wedding dinner therefore i decided to bring my sister out for dinner with my friend. afternoon time, i rush for my assignment because i knew that tonight i wont be doing or using this computer. before go for dinner, si fatt guai come to my house first. she cut her hair... quite nice =) my father get shock when he come inside my room... ^^ we said that meet at about 7, but we delay until almost 8 only arrived there ~.~ wuwu.. half way, kay li called me... wow! she finished my 55th day of my story... the first cool girl i had never seen, some more she knew who is that girl... clever!! i admire her.... wise people is the coolest person! she did wrote something in her blog... she said that i familiar with a guy... i would like to share this which is what she wrote to me :
刚刚一次过看完你的部落格,那五十二天……
你让我想起了一些事,因为你实在太像一个男生了……
谢谢你告诉了我身边的许多事,好多里头的内容我都听过。
才发现其实你不是当我是泛泛之交。
以前有个男生很像你,不过女主角是我。
曾经跟他很靠近,他再网上爱上了我的诗,
后来发现是他的同班同学——我写的,他喜欢了我。
他曾经跟好多女生在一起过,
在他的口中,没有女生拒绝过他,而我,是第一个。
我对他没有信心,因我很敏感。
他是我前男友的兄弟。
我不能接受。
他了解。
他不断的付出,好多的事情了,我快要忘了。
我只记得他做了好多好多的东西,让我对他有信心。
他写了好多东西给我,打了好多关心的电话。
有一天我被他感动了,我抱住了他。
他很记得,那一次的回忆。
过后,我依然拒绝了他。
原因?我忘了。
我只记得,那是我的问题,不是他不好。
我觉得很难受。
而他,比我更难受,他很了我两年。
两年,我没直视过我,没特地和我打招呼。
我全然不知道,他受得伤,好深。
今年,他离校。
之前他发了一封讯息给我,
说以前他恨了我好久,为什么从前的回忆到现在只能是一种幻影?
可是他说每每我大方地向他打招呼,他觉得自己很小器。
他决定,把我放进回忆里。
那是他曾经的爱。
他在高一那年打算等我们在一起后送我一条项链,
可是最后他送了我一幅画,说着的是我们不会有的结局。
他知道我常生病,常不开心。
他比我更知道我。
现在的他,在taylor's。
他比我更知道几时考试,时时提醒我不要生病,多照顾。
我依然内疚。
我不知道,我心中的疤痕伤害了他。
这是为什么我那么敏感。没人知道我是这样的一个女生。
朋友你常说:“不像你喔……”
这才是我,那脆弱、敏感、受伤害的我。
"Stil misssing u randomly"
"sorry i drunk yesterday, but i stil mis u."
我是否该后悔,还是这就是他要给我的折磨?
我不知道。可是我知道,我们不可能会在一起了。
我知道他好,可是我知道我不好。
不想他在他女朋友面前还想着我,我没那么好让你继续爱下去。
对不起,samuel,我只能对你说。
除了谢谢你曾经的深爱,再也没有什么说了。
俊豪,你太像他了。

that's all.... conclusion, what i did is just because of love a girl.. i hope one day pig will understand me as my friend.. whole day gone just like this.. i started seldom see pighead... am i still miss her? or am i slowly forgotten her? wuwu~.~

1 comment:

Anonymous said...

hey thx 4 admiring me yea!
haha...
ppl should noe how 2 guan cha d ma..
haha